Regulamin przychodni

§ 1

REZERWACJA WIZYT W GABINECIE ORAZ WIZYT ON-LINE I PŁATNOŚCI

1. Pacjent umawia się na wizytę  w celu uzyskania usługi określonej w cenniku na stronie www.magmed.com.pl telefonicznie pod numerem telefonu +48 537 299 937;

– mailowo pod adresem: rejestracja@magmed.com.pl

– osobiście w rejestracji.

2. Zalecana jest rezerwacja usługi przynajmniej na kilka tygodni przed planowanym terminem wizyty. Rezerwacja usługi następuje po sprawdzeniu przez obsługę lub system dostępności terminu.

3. Pacjenci są przyjmowani według kolejności dokonanej rejestracji poza przypadkami w stanie wymagającym natychmiastowego udzielenia świadczenia zdrowotnego

4. Pacjent zgłaszając się na umówiony termin usługi, uiszcza należność wg cennika przed wizytą. Cennik dostępny jest na stronie: www.magmed.com.pl oraz w rejestracji przychodni MAGMED. 

5. W przypadku Pacjentów, którzy zostali umówieni na pierwszą wizytę (dotyczy wszystkich specjalistów), wymagana jest przedpłata w wysokości 100% ceny za usługę wg cennika. Przedpłata  musi być uiszczona najpóźniej 24h przed terminem wizyty. Przedpłata ma charakter zadatku, co oznacza, że w przypadku nie stawienia się pacjenta na wizytę przedpłata nie podlega zwrotowi. 

6. Placówka zastrzega możliwość wprowadzenia obowiązkowych płatności  również dla Pacjentów, którzy do tej pory uczęszczali na wizyty u wybranych specjalistów. Taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli dany specjalista uzna, że Pacjent nie stawia się na wizyty, odwołuje wizyty na ostatnią chwilę, notorycznie je przekłada lub jeśli z pacjentem jest utrudniony kontakt (nie odpowiada na telefony, sms-y lub maile rejestracji lub danego specjalisty). O objęciu obowiązkową przedpłatą Pacjenta decyduje specjalista, do którego dany Pacjent jest umówiony.

7. Pacjent, który został objęty obowiązkową przedpłatą, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty według cennika za wizytę minimum 24h przed zaplanowaną wizytą. Pacjent uiszcza opłatę osobiście w przychodni lub na konto bankowe: mBank 29 1140 2004 0000 3602 8312 0140 w tytule przelewu pacjent wpisuje: swoje imię i nazwisko, nazwisko specjalisty oraz datę wizyty; Pacjent przesyła potwierdzenie przelewu bankowego na rejestracja@magmed.com.pl

8. W przypadku nieuiszczenia opłaty za umówioną wizytę na 24h przed pierwszą wizytą (lub kolejną w przypadku osób objętych pkt 7 regulaminu), wizyta zostaje anulowana.

9. W przypadku braku kontaktu z Pacjentem poprzez podany przez niego środek komunikacji (podany w dniu rejestracji numer telefonu do kontaktu) w celu potwierdzenia wizyty , wizyta zostaje anulowana.

§ 2

SPÓŹNIENIA I ODWOŁYWANIE REZERWACJI W GABINECIE I KONSULTACJI ON-LINE

1. W przypadku spóźnienia Pacjenta – minuty spóźnienia odejmowane są od czasu wizyty. 

2. W przypadku, gdy Pacjent nie może stawić się w ustalonym terminie lub gdy zrezygnował ze świadczenia opieki zdrowotnej, zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym przychodnię  w każdy dostępny sposób.

3. MAGMED sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania z przyczyn losowych umówionej wcześniej wizyty. W takiej sytuacji placówka zobowiązuje się do zaproponowania Pacjentowi innego terminu. O ww. sytuacji pacjent informowany jest telefonicznie lub w inny dostępny sposób.

4. W sytuacjach szczególnych, gdy Pacjent nie ma możliwości kontaktu ze swoim lekarzem lub psychoterapeutą (np. z powodu urlopu), MAGMED sp. z o.o. stara się zapewnić możliwość ciągłości leczenia u innego specjalisty.

 § 3

 RECEPTY I ZAŚWIADCZENIA

1. Jeżeli Pacjent otrzyma na wizycie lekarskiej receptę, jest zobowiązany zrealizować ją w terminie (najczęściej czas realizacji recepty wynosi 30 dni). Nie zostanie wystawiona  nowa recepta w zamian za receptę niezrealizowaną bądź przeterminowaną. 

2. Recepty i zaświadczenia wystawiane są wyłącznie podczas wizyty lekarskiej. Lekarz nie ma obowiązku wystawiania ich poza wizytą lekarską.

3. W wyjątkowych sytuacjach lekarz może wyrazić zgodę na wystawienie recepty lub zaświadczenia poza terminem wizyty. Koszt wystawienia recepty i zaświadczenia poza wizytą naliczany jest według cennika. Nie ma możliwości wystawienia recepty poza godzinami pracy lekarza.

4. W przychodni MAGMED nie wszyscy lekarze wystawiają recepty refundowane. Pacjent ma możliwość wystąpienia  w trakcie wizyty o zaświadczenie dla lekarza rodzinnego na leki ze zniżką, które mu przysługują.

§ 4

PRZEPISY PORZĄDKOWE ORAZ INFORMACJE DLA PACJENTA

1. Podmiot leczniczy  nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie przychodni MAGMED sp. z o.o.

2. Na terenie MAGMED sp. z o.o. obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu i elektronicznych papierosów oraz zażywania substancji psychoaktywnych.

3. MAGMED sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania wizyty oraz odstąpienia od leczenia, jeśli spotka się z sytuacją bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pracowników przychodni lub Pacjentów.

4. Dopuszcza się możliwość wezwania odpowiednich  służb (np. policja, straż miejska, pogotowie) w przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia Pacjentów lub pracowników przychodni.

5. Dzieci poniżej 16 roku życia mogą przebywać na terenie MAGMED sp. z o.o. wyłącznie w towarzystwie osoby dorosłej. W przypadku Pacjentów między 16. a 18. rokiem życia, możliwe jest samodzielne odbywanie wizyty, po wcześniejszym dostarczeniu przez opiekuna prawnego zgody na samodzielne wizyty.

6. MAGMED sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do opóźnień rozpoczęcia wizyty ze względu na zdarzenia losowe. W takim przypadku czas trwania wizyty nie ulegnie zmianie.

7. W przypadku pogorszenia się sytuacji epidemiologicznej w kraju, MAGMED sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obowiązku noszenia maseczek na terenie przychodni MAGMED do odwołania.

Widok na przychodnię